Wsparcie sprzedaży w naszej firmie realizowane jest z pomocą następujących narzędzi: Back Office, Wsparcie techniczne, Wsparcie produktowe, Kanały komunikacyjne, Wysyłka próbek produktów, Sprawdzony system rabatowy, Promocje.
Back Office Aby Klient był zadowolony, nie wystarczy mieć w ofercie produkt wysokiej jakości. Konieczne jest dbanie o prawidłowy przepływ informacji dotyczących cen, właściwościach produktów, sposobie użytkowania albo instalacji, stanów magazynowych, terminów realizacji i aktualnym stanie zamówienia. Dbamy o to w szczególności.
Wsparcie techniczne Nasi przeszkoleni i doświadczeni pracownicy działu technicznego potrafią pomóc w każdej sytuacji, You have found the solution...
Wsparcie produktoweNasz długoletni partner producent Dietzel Univolt przez cały czas pracuje nad ulepszaniem swoich produktów, wprowadza nowe i ciekawe rozwiązania.
Kanały komunikacyjne Elektroniczne kanały przepływu informacji miedzy naszą firmą a producentem w sposób błyskawiczny pozwalają odpowiadać na pytania Klientów, w szczególności na temat aktualnych stanów magazynu wyrobów gotowych lub terminów produkcyjnych.
Wysyłka próbek produktów Na życzenie każdego hurtownika, firmy montażowej, inwestora czy projektanta oferujemy bezpłatne próbki wybranych produktów. W sposób szybki i łatwy można się przekonać o bardzo wysokiej jakości austriackiego producenta Dietzel Univolt.
Sprawdzony system rabatowy Jasna i klarowna polityka cenowa stosowana w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech zadawala naszych Klientów w każdym segmencie rynku.
Promocje Wspólnie z producentem Dietzel Univolt stosujemy wszelkiego rodzaju promocje cenowe lub produktowe. |